تکنسین‌های اورژانس سفیران نظام جممهوری اسلامی در خانه‌های مردم هستند
 به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جعفر میعادفر در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید اورژانس کشور گفت:‌ منابع انسانی ارزشمندترین عنصر در هر سازمان است و تمام تلاش‌های ما به واسطه نیروی انسانی ارزشمندی است که داریم، این سازمان با وجود داشتن حدود ۲۰ هزار نیرو در پیشانی و خط مقدم امدادرسانی و فوریت‌های امدادی قرار دارد.

رئیس جدید اورژانس کشور با اشاره به شهدای اورژانس در دوره کرونا اظهار کرد:‌ متأسفانه به شهدای خانواده اورژانس که به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند کمتر در رسانه ها توجه شد. این در حالی است که اگر تعداد شهدای اورژانس به نسبت تعداد نیروهای اورژانس در نظر بگیریم درصد شهدای ما از درصد شهدای کادر درمان نیز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: ۱۵ هزار نیروی اورژانس در دوران شیوع کرونا به این ویروس مبتلا شدند، لذا معتقدم که نیروی انسانی مهمترین اولویت و هدف ما قرار دارد، یکسری برنامه بر زمین مانده در اورژانس وجود دارد،‌ یکی از مهمترین این موارد مطالبات پرسنل اورژانس است. قانون ارتقای بهره‌وری مهمترین دغدغه ما است که رأی دیوان عدالت نیز برای آن گرفته شده اما برخی از دانشگاه‌ها از آن تمکین نمی‌کنند.

میعادفر با اشاره به جلساتی که پیرامون موضوع اورژانس در روزهای اخیر داشته است گفت: طی یکی دو روز اخیر جلسات متعددی با سازمان‌ها و افراد مختلف داشتیم و طی آن تأکید شد که باید برای حل مشکل پرسنل تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا رئیس جدید اورژانس کشور در پایان تکنسین‌های اورژانس را سفیران نظام جممهوری اسلامی در خانه‌های مردم توصیف کرد و گفت:‌ اورژانس ۳.۵ میلیون مأموریت به خانه‌های مردم داشته و این‌ها سفیران جمهوری اسلامی هستند بنابراین هر رفتار بدی که از آنان سر بزند نظام را  زیر سوال می‌برد. بنابراین ما باید به این موارد توجه کنیم، وزیر بهداشت دغدغه جدی در مورد اورژانس دارد، ما در این سازمان خودی و غیرخودی نداریم. همه باید دست به دست هم بدهیم و کار را جلو ببریم تا در پیشگاه خداوند شرمنده مردم نباشیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.