ورود آمبولانس‌های جدید تولید داخل به ناوگان اورژانس کشور در سال جدید
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جعفر میعادفر گفت: بالغ بر ۶ هزار دستگاه آمبولانس طی این سال‌ها از کشورهای مختلف خریداری شده که بخش اعظم آن‌ها با تلاش همکاران ایران خوردرو دیزل انجام داده شده است.

او افزود: امروزه جوانان پرتلاش ایرانی نشان داده اند که ما می‌توانیم، اما باید دقت و تلاش خود را در افزایش و کیفیت تولیدات بیشتر کنیم. کیفیت، مهمترین اصل در بحث اورژانس است زیرا در حوادث و نجات جان یک هموطن حرف از دقیقه‌ها نیست، بلکه ثانیه‌ها برای ما مهم تر است، ما همیشه از تولید داخل حمایت کرده ایم، هر چه ما بتوانیم در بحث تولیدات داخل کیفیت کار را بالا ببریم، می‌توانیم خدمات رسانی بیشتری به هموطنان داشته باشیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: فعلا بخش اولیه ساخت آمبولانس های داخل در کشور انجام شده و بخش دیگر باید توسط همکاران آمبولانس ساز تکمیل شود تا آمبولانس ها وارد چرخه ناوگان عمومی شوند. برای مثال قرارداد هزار دستگاه آمبولانس حدود ۳ سال است که با مشکلات ارزی و فنی رو به رو شده است،همین موضوع باعث شده ورود آمبولانس‌‌ها به کشور با مشکلاتی مواجه  شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان میعادفر در پایان اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز ۶۰ تا ۶۵ درصد از تولیدات در داخل انجام شده است. امیدواریم بتوانیم در امداد نوروزی امسال از این آمبولانس‌ها بهره‌مند شویم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.