ایمپلنت یک نیاز ضروری و درمانی است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محسن دالبند گفت: ارتقا شاخص سلامت دهان و دندان منجر به بهبود کیفیت زندگی می‌شود. زیرا خیلی از بیماری‌ها در ارتباط مستقیم با بیماری‌های دهان و دندان قرار دارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به گران بودن ایمپلنت دندانی برای آحاد جامعه که از خرابی دندان‌ها رنج می‌برند گفت: ایمپلنت یک نیاز ضروری و درمانی است که متأسفانه به خاطر گران بودن اغلب مردم قادر به استفاده از این خدمت درمانی نیستند، اختصاص یارانه به ایمپلنت از سوی دولت و تخصیص ارز به ایمپلنت، همراه با کنترل بازار و شرکت‌هایی که دست اندرکار تأمین ایمپلنت هستند می‌تواند به بهبود شاخص سلامت دهان و دندان در جامعه کمک کند.

به گزارش مهر وی در پایان بر حمایت دولت از تولید ایمپلنت در داخل کشور تاکید کرد و افزود: تولید ایمپلنت با کیفیت در داخل کشور، می‌تواند نقطه امیدی باشد برای کسانی که نمی‌توانند از ایمپلنت‌های گران قیمت وارداتی استفاده کنند، اگر دولت از شرکت‌های داخلی حمایت کند و رقابت ایجاد شود؛ قطعاً می‌تواند منجر به کیفیت محصولات داخلی شود، تولید ایمپلنت با کیفیت در داخل کشور می‌تواند از خروج ارز جلوگیری کند و امکان استفاده از این خدمت درمانی را برای آحاد جامعه فراهم کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.