دربرابر مقاومت‌ها در اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک صبور باشیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، مهدی قنادی در کارگاه دو روزه آموزش نسخه نویسی الکترونیک با اشاره به اینکه اجرای این پروژه دل وجرات بزرگی می خواست که دراستان کرمان انجام شد، افزود: برخلاف انتظار که فکر می شد مردم یا برخی موسسات درمانی رغبتی به استفاده ازاین سرویس‌ها نخواهند داشت اما استقبال خوبی از این طرح در کرمان شد.

قنادی افزود: اجرای این گونه طرح‌ها نظیر نسخه نویسی الکترونیک ما را ملزم می‌کند که بعد از مدتها درگیری به امور دست و پا گیر اداری ، به وظایف اصلی فراموش شده پرداخته وکمتر درگیرحاشیه‌های درمان شویم.

وی ادامه داد: عده‌ای از اجرای این برنامه ترس دارند در حالی که باید به جای ترس که مانع اجرای موفق طرح خواهد بود، به دنبال دلیل اجرای برنامه باشیم.

مدیرکل نظارت برخدمات بیمه سلامت کشور گفت: اگر با مشکلی روبرو شدیم باید آن را برطرف کنیم و در صورت نیاز به بررسی بیشتر ازتجربیات استان کرمان استفاده کنیم و به تنهایی مشکلات را با روش‌های آزمایش نشده برطرف نکنیم چرا که کرمان به حد کفایت تجربیات مختلفی در استفاده از نرم افزار کسب کرده است.

قنادی تصریح کرد: در استفاده از این نرم‌افزار،ادارات مختلف مانند بیمه گری ‌، نظارت و رسیدگی به اسناد و اتوماسیون در گیر بوده و بایستی با هماهنگی بیشتر از قبل همکاری نمایند، دو کلمه کنترل ونظارت کاملا متفاوت است که باید همه کسانی که دراین حوزه‌ها فعالیت می‌کنند نسبت به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشند تغییرات لازم را بر اساس شرایط موجود اصلاح نمایند.

بنابر اعلام سازمان بیمه سلامت، وی در پایان افزود: اینکه رضایتمندی موسسات درمانی از این طرح را بدست بیاوریم کمی سخت است اما کار شدنی می باشد اگر مشکلات مد نظر آنها را مرتفع بکنیم استقبال موسسات بیش از پیش خواهد بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.