تجهیزات و دستگاه‌های اورژانس تهران کمبود‌های زیادی دارد و نیازمند بازسازی است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پیمان صابریان درباره بازسازی و نوسازی ناوگان اورژانس تهران اظهار کرد: تجهیزات و دستگاه‌های اورژانس تهران دارای کمبود‌های زیادی است و نیازمند بازسازی دستگاه‌های آمبولانس و تجهیزات به کار رفته در آنها هستیم.

صابریان گفت: کار بازسازی دستگاه‌های آمبولانس به تنهایی امکان پذیر نیست و باید خیرین سلامت و مردم مشارکت جدی در این کار داشته باشند، زیرا سازمان اورژانس یکی از نهاد‌های حیاتی در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۳۰ آمبولانس فعال و ۲۴۰ موتورلانس در شهر تهران داریم که برخی از دستگاه‌های امداد رسانی در اورژانس تهران به دلیل فرسودگی نیازمند بازسازی دارند.

رئیس اورژانس تهران بیان کرد: موتورلانس‌های اورژانس روزانه هزار ماموریت و خودرو‌های آمبولانس۲ هزار و ۵۰۰ ماموریت در طول روز انجام می‌دهند که بعد از ۶ سال ماشین‌های امداد رسان در حدود ۴۰۰ هزار کیلومتر مسافت را طی می‌کنند و همین موضوع باعث فرسودگی این وسایل می‌شود.

صابریان اضافه کرد:در شهر تهران روزانه بین ۹ تا ۱۲ هزار تماس با سازمان اورژانس تهران گرفته می‌شود به همین دلیل تعداد ماموریت‌های پرسنل تهران در این شهر زیاد است.

وی تصریح کرد: در شهر تهران ۵۰ نقطه را جهت فرود بالگرد جانمایی کرده‌ایم و با همکاری شهرداری اقدامات لازم را در زمینه قابلیت استفاده از بالگرد انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس اورژانس تهران در پایان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۹۷ پایگاه اورژانس در تهران مشغول به ارائه خدمات امداد رسانی به مردم هستند که در اوایل سال جدید به ۲۰۰ پایگاه افزایش پیدا می‌کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.