۲۵ استان درگیر در حوادث جوی، خدمات فوریتهای پزشکی دریافت کردند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پیرحسین کولیوند اظهار داشت: نیروهای اورژانس کشور، پزشکان و پرستاران وزارت بهداشت با حضور در محل ها و كمپ هاي اسكان موقت مردم مناطق سیل زده، دارو و تجهيزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز آنها را تامین کردند. 

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به كنترل موارد بهداشتي و مديريت بيماريهاي واگير در مناطق سیل زده کشور، تصریح کرد: 12 نفر از اهالی 3 روستای استان لرستان توسط اورژانس هوایی ايلام نجات پیدا کردند.

کولیوند ادامه داد: امدادرساني از طريق اورژانس هوايي به مددجويان در پل دختر ادامه دارد، همكاران ما در وزارت بهداشت به صورت داوطلبانه براي كمك رساني به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: وزارت ارتباطات براي افزايش ظرفيت استفاده از شبكه مخابراتي براي اورژانس همکاری جدی و نزدیکی داشت اما دسترسي به پل دختر و برخي روستاهاي خرم آباد هنوز وجود ندارد.

به گزارش وب‌دا رییس سازمان اورژانس کشور به وقوع زلزله 5.2 ریشتری (بابیش از 12 پس لرزه) در مرز دو استان ایلام و کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این زمین لرزه که در روزهای اخیر رخ داد، مصدوم و خسارت جانی نداشت.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.