بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی سازمان اورژانس در حمیدیه راه‌اندازی شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، شهیار میرخشتی اظهار داشت: این بیمارستان از کردستان اعزام شده و از امکاناتی از جمله یک اتاق عمل، 2 تخت ICU، آزمایشگاه با تجهیزات کامل و پنج بخش تخصصی برخوردار است. 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: این مرکز درمانی از امروز به صورت 100 درصد آماده ارائه خدمت به سیل زدگان است و با امکانات کامل پزشکی و 26 نفر پرستار و تکنیسین به بیماران در مناطق سیل زده خدمات رسانی می کند. 

وی افزود: 30 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 فروند بالگرد از نقاط مختلف کشور برای امدادرسانی به خوزستان اعزام شده است. 

میرخشتی گفت: نیروهای اورژانس 115 به صورت 100 درصد در حالت آماده باش هستند و همیاری و همکاری مردم با مسئولان قابل تقدیر است. 

اردوگاه های شهید غلامی، شهید فرجوانی، ثامن الائمه و جوادالائمه برای اسکان موقت اهالی شهر حمیدیه تعیین شده اند. 

گفتنی است بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان، 152 تیم برای امداد رسانی به سیل زدگان تشکیل شده است. همچنین تاکنون 47 اردوگاه برای اسکان سیل زدگان در استان ایجاد شده است و 30 هزار و 400 نفر در این اردوگاه ها اسکان داده شده اند. 

به گزارش ایرنا در پی طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون، تاکنون دستور تخلیه هفت شهر و بیش از 210 روستای خوزستان صادر شده و تا کنون 78 روستا را سیلاب گرفته است. به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب هستند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.