اورژانس باید بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس را بازسازی کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پیمان صابریان اظهار کرد: کار بازسازی ۴۰ دستگاه آمبولانس از سال گذشته آغاز شد اما  به دلیل نوسانات قیمتی این کار با تاخیر انجام شد.

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: آمبولانس‌های بازسازی شده قرار بود که اسقاط شود، در بازسازی آمبولانس ها تمامی موارد استاندارد رعایت و امکانات و تجهیزات بهتری در داخل این خودروها نصب شده است؛ با توجه به موتور استفاده شده در آنها عمر مفید آمبولانس‌ها ۵ سال است.

وی افزود: اورژانس باید بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس را بازسازی کند که این کار با توجه به بودجه سازمان اورژانس انجام می‌شود.

صابریان گفت: در حال حاضر ۲۳۰ آمبولانس فعال در تهران داریم اما با توجه به جمعیت و ترافیک همچنین دیگر شرایط شهر تهران ما نیازمند ۵۰۰ آمبولانس هستیم.

رئیس اورژانس تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای سرعت بخشیدن در امداد رسانی به مردم و مصدومان در کلان شهرها تعداد ۲۳۰ موتورلانس برای تهران در نظر گرفته شده است تا زمان رسیدن بر بالین مصدومان و بیماران با توجه به ترافیک شهر کاهش پیدا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان اضافه کرد: اورژانس برای ارتقای پرسنل خود اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی می‌کند تا کیفیت خدمات  بهداشتی و درمانی آنها در تمام دوره‌ها حفظ  شود و ارتقا پیدا کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.