نظارت‌های درستی روی تعرفه‌های روان‌شناسی و مشاوره وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد حاتمی درباره تعرفه های روان شناسی اظهار کرد: ما هر سال در اردیبهشت ماه تعرفه های مشاور و روان شناسی را اعلام عمومی می‌کنیم.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: روانشناسان و مشاوران که در این حوزه فعالیت می کنند و پروانه کار از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اخذ کرده اند باید از مصوبه شوای مرکزی تبعیت کنند.

حاتمی درباره این مسئله که نظارت های درستی روی تعرفه های روان شناسی و مشاوره وجود ندارد، بیان کرد: اگر مشاوران و روانشناسان بیش از تعرفه مصوب هزینه از بیماران و مراجع کنندگان دریافت کنند، این مسئله تخلف محسوب می شود.

وی در خصوص اینکه مردم چگونه می توانند اخذ تعرفه بیش از حد مصوب را به سازمان نظان روان شناسی و مشاوره اعلام کنند، گفت: اگر روانشناس یا مشاوری بیش از تعرفه مصوب شورای مرکزی دریافت داشته باشد مردم می توانند با سایت سازمان نظام روانشناسی مراجعه و با بازرسی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره تماس برقرار کنند و تخلف ها را اعلام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در پایان اضافه کرد: ما نظام کنترل را باز تعریف کرده ایم تا به صورت محسوس و نامحسوس بر همه مسائل روانشناسی و مشاوره نظارت داشته باشیم و به محض اعلام تخلف یک روانشناس یا  مشاوره بازرس به محل مراجعه می کند و صورت جلسه ای تنظیم و در صورت تخلف برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.