قطع انتقال از طریق زنجیره انسانی، موثرترین راه مقابله با کرونا
نکته بسیار مهم این است که حرف‌های ما پزشکان شاید برای خودمان یک نظردهی سردستی باشد اما باید بدانیم این نظرات‌ در سطوح مختلف از یک جمع خانوادگی گرفته تا بالاترین سطوح رسانه‌ای - به ترتیب و بسته به گروه هدف- جدی و فضل‌الخطاب قرار می‌گیرد و باید در انتخاب هر کلمه و مطلب دقت کنیم و به روز باشیم (اشاره به مورد اول) و اگر اطلاع از پاسخ سوالی نداریم از کلمه ساده «‌نمی‌دانم» استفاده کنیم.

گروه پزشكان و قانون تاكيد دارد كه بحث بر سر ویروسی بسیار خطرناک بوده که پزشکان و کادر درمان در تمام جهان در حال تلاش حداکثری برای یافتن درمان نهایی و کار بی‌‌وقفه روی تکمیل پروتکل‌‌های ارزشمند فعلی هستند. اين گروه معتقد است تا رسیدن به آن زمان موثرترین راه مقابله و پیشگیری، قطع انتقال از طریق زنجیره انسانی و در خانه ماندن حداكثري است؛ چنانکه مدارس‌، دانشگاه‌ها و بسیاری ادارات ‌و سازمان‌ها برای رسیدن به این هدف تعطیل شده‌، توصیه به عدم اجتماع و پرهیز از سفر و... شده است و در همه جا به کم کردن تماس‌ها توصیه و تاکید می‌شود.

 در این شرایط، ساده‌سازی مساله شیوع یک ویروس‌ بی‌رحم كه از زبان یک پزشک و در یک برنامه پر‌بیننده رخ داده است. طبعا روی مردم بسیار موثر بوده و رشته‌های به سختی بافته شده آموزش قطع انتقال زنجیره‌ای ویروس از طریق کم کردن تماس‌ها را پنبه کرده و در خوش‌بینانه‌ترین حالت عدم احاطه گوینده بر وضعیت شیوع کرونا در سطح کشور و علم اپیدمیولوژی را دارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.