در شرکت فرابورس نماد نیکوکاری کرونا برای جمع‌آوری کمک‌های مردم تعریف شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید کامل تقوی نژاد در حاشیه نشست نحوه هزینه کرد اوراق نیکوکاری کرونا در وزارت بهداشت که با حضور صاحب نظران حوزه سلامت و بازار سرمایه برگزار شد گفت: تعریف نماد نیکوکاری کرونا، مساله ای جدید و تلفیقی از مشارکت بازار سرمایه و حوزه سلامت است و در قالب این طرح، علاقه مندان می توانند با خرید سهام کرونا 1 و 2 به حوزه سلامت در مبارزه با کرونا، کمک کنند.

وی افزود: در سهام کرونا 1، همه سهام و رشد آن به وزارت بهداشت پرداخت می شود اما در کرونا 2، سهام در اختیار مردم قرار می گیرد اما منافع یا بخشی از منافع حاصل از آن به وزارت بهداشت، پرداخت می شود. در نشست امروز از افراد صاحب صلاحیت، خوشنام و مورد اعتماد مردم و جامعه سلامت و بزرگان بازار سرمایه دعوت کردیم تا در خصوص دو موضوع مهم یعنی نحوه هزینه کرد این منابع و تداوم اعتماد مردم در قالب گزارش دهی بحث و تبادل نظر کنیم.

به گزارش وب‌دا معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در پایان گفت: تا کنون با مشارکت بیش از 30 هزار نفر، 20 میلیارد تومان در قالب سهام های کرونا 1 و 2 به حوزه سلامت کمک شده است. در فواصل مختلف با تعیین اولویت های بهداشتی و درمانی، به مردم از طریق سایت وزارت بهداشت، فرابورس، کدال و سایر ابزارهای اطلاع رسانی، محل هزینه کرد این منابع را گزارش خواهیم کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.