نحوه پذیرش بیماران کرونایی در تمام مراکز درمانی به صورت مستمر رصد می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، امير پيروزيان به گزارش دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و رسيدگي به شكايات سازمان بيمه سلامت ايران مبني بر اقدامات انجام شده واحدهاي مختلف اين سازمان در كمك به وضعيت بحراني مبارزه ملي با ويروس كرونا اشاره كرد و گفت: در حوزه نظارت بر مراكز درماني در راستای رعايت موازين بهداشتي و جلوگيري از انتشار بيماري كرونا، كنترل و نظارت بر فعاليت مراكز درماني طرف قرارداد با بكارگيري روش هاي غيرحضوري و برقراري تماس تلفني و گزارشات سامانه هاي الكترونيك مانند سامانه تاييد خدمات انجام مي شود.

مديركل دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و رسيدگي به شكايات سازمان بيمه سلامت ايران ادامه داد: در صورت وجود شكايت بيمه شده از مراكز درماني، رسيدگي در اسرع وقت انجام و ضمن رعايت نكات بهداشتي به صورت حضوري بررسي و پيگيري مي شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت وی در پایان افزود: نحوه پذيرش بيماران در تمام مراكز درماني به خصوص بيمارستان ها به صورت مستمر رصد مي شود، تمديد قرارداد همكاري مراكز درماني طرف قرارداد كه اعتبار آن از دي ماه سال ٩٨ به اتمام رسيده باشد و دلايل انضباطي وجود نداشته باشد، تا آخر خرداد سال جاري بدون مراجعه حضوري بلامانع اعلام شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.