راه‌اندازی سامانه‌ چالش کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ابراهیم متولیان با اشاره به اینکه کرونا چالشی است که جهان بشریت را مورد حمله قرار داده است، گفت: ما از این به بعد جهانی به دو دسته مانند قبل از کرونا و بعد از کرونا خواهیم داشت.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: بحث اصلی بحران کرونا، درمان کرونا است، در دنیا روش‌های مختلفی جهت درمان این ویروس درحال کشف است اما، با وجود کشف بسیاری از داروها برای درمان کرونا همچنان با این مسئله روبرو هستیم که هیچ یک از این داروها تاثیری بر درمان ویروس کرونا نگذاشته است، در چالش کرونا نباید این ویروس را ساده درنظر بگیریم، این چالش مسئله عظیمی است که توانسته دنیا را مورد حمله قرار دهد و جوانان ما درباره این مسئله مهم آگاه باشند.

وی افزود: حل بحران ویروس کرونا فقط بحث درمان نیست، برخی تنها به مسئله درمان این ویروس فکر می‌کنند، شرکت کنندگان در چالش کرونا علاوه بر تفکر به مسئله درمان باید به مسئله آموزش و استارت آپی هم توجه کنند، ما به ایده‌های برتر چالش کرونا که در راستای رشته ما باشند جوایزی اهدا می‌کنیم، علاوه بر اهدای جوایز ما از ایده‌های برتر چالش کرونا حمایت نیز می‌کنیم مانند اینکه فردی برای آزمایش یک دارو نیازمند آزمایشگاه باشد، ما آزمایشگاه و منابع علمی را برای آن فرد فراهم می‌کنیم.

متولیان در پایان گفت: کاری به نتیجه میرسد که سطحی نباشد، دنیا تخصصی شده و افراد شرکت کننده در چالش کرونا از یک پایه علمی مرتبط با رشته خودشان شروع به مطالعه کنند زیرا از یک شاخه به شاخه دیگر پریدن هیچ جوابی نخواهد داشت، از آحاد مردم برای شرکت در چالش کرونا دعوت می‌کنیم، دانشجویان رشته‌های پزشکی، مهندسی و افراد صاحب ایده و تفکر برای رفع بحران ویروس کرونا در چالش نوآوری باز کرونا شرکت و سرمایه گذاری کنند.

به گزارش ایسنا چالش کرونا یکی از چالش‌های سامانه "کندو" است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکارها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت می‌باشد. علاقمندان جهت عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا می‌توانند به نشانی اینترنتی www.candoportal.com مراجعه نمایند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.