۲۳۶۴ ابتلا و ۷۲ فوتی جدید کرونا در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کیانوش جهانپور سخنگوی گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۸ مورد بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۷۱ هزار و ۷۸۹ نفر رسید، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۳۴ هزار و ۳۴۹ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، ۲۵۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، تا کنون یک میلیون و ۸۴ هزار و ۸۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش ایسنا جهانپور در پایان با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشت فردی و اجتماعی، استفاده از ماسک در اجتماع و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، اما روند بیماریابی تقویت و موارد بستری در هفته ‌های اخیر در حال کاهش است، تعداد شهرهای قرمز در استان خوزستان از ۱۶ به ۹ شهرستان رسیده است، استان‌های هرمزگان و کردستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.