تیم‌های پزشکی بسیج از روز شنبه به خوزستان اعزام می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ابراهیم متولیان با اشاره بر اعزام نیروهای پزشکی به استان‌هایی که در وضعیت هشدار شیوع کرونا قرار دارند، گفت: با توجه به وضعیت اضطراری و قرمز شیوع کرونا در برخی استان‌ها ازجمله خوزستان، تیم‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به هموطنان، از روز شنبه به این استان اعزام خواهند شد.

وی افزود: به دنبال برقراری شرایط هشدار در خوزستان، برای اعزام پزشکان داوطلب فراخوان دادیم و تاکنون حدود ۱۰۰ صد نفر از اعضای جامعه پزشکی برای حضور این منطقه و ارائه خدمات درمانی اعلام آمادگی کرده‌اند. به علاوه اقدامات درمانی از جمله ویزیت‌های رایگان، ایستگاههای تریاژ، غربالگری‌ها و غیره در این استان افزایش یافته است تا بتوانیم روند درمان و مقابله با این ویروس را طی کنیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: اعزام نیروها به خوزستان تا سه هفته آتی ادامه خواهد داشت، نیروها به مرور به این استان اعزام خواهند شد. نیروهای درمانی اعزامی نیز شامل متخصصان عفونی، ریوی، پزشکان عمومی، متخصصان بیهوشی، پرستاران و اعضای کادر پشتیبان خواهند بود.

به گزارش مهر متولیان در پایان با اشاره بر افزایش ارائه خدمات درمانی در استان‌های وضعیت قرمز گفت: در طول روزهای گذشته در استان‌های هرمزگان، کردستان و کرمانشاه شاهد افزایش موج شیوع کرونا بودیم به همین منظور به تمامی رؤسای بسیج جامعه پزشکی این استان‌ها دستور افزایش ارائه خدمات درمانی و اعزام مضاعف نیروها را داده‌ایم. متأسفانه رئیس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و تعدادی از کارکنان این مجموعه نیز در روند انجام این مأموریت دچار کرونا شده‌اند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.