سوالات تغذیه‌ای خود در شرایط کرونا را از سامانه ۴۰۳۰ بپرسید
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در دنیا و اهمیت بهره‌گیری از تغذیه صحیح در این دوران، از ۳۱ فروردین ماه امسال، ارائه مشاوره تغذیه از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ کلید خورد.

بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، این اقدام به سفارش دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت و طی برنامه‌ریزی، پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت احسان برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همکاری مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مدیران تغذیه این معاونت‌ها، توسط مشاورین تغذیه در شبکه بهداشت و درمان کشور که همواره پا به پای اعضای تیم سلامت، در ارتقای سلامت جامعه تلاش می‌کنند، میسر شد.

هم اکنون کلیه هم‌میهنان می‌توانند از سراسر کشور با شماره‌گیری ۴۰۳۰ و انتخاب کلید ۶ با مشاورین محترم تغذیه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه کرونا در حوزه تغذیه مطرح کرده و مشاوره دریافت کنند.

تعداد مشاوره‌های ارایه شده طی اردیبهشت ماه تا نیمه خردادماه بالغ بر ۴۵۰۰۰ ثبت شده است. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.