بیمارستان سفید نداریم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، نادر توکلی با عنوان این مطلب که ویروس کرونا کماکان وجود دارد گفت: رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از وسایل حفاظت فردی در محیط‌های عمومی کم رنگ شده و این علامت هشدار است.

وی تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی، عدم حضور در اماکن عمومی تا حد امکان و به حداقل رساندن اجتماعات، جشن ها و مراسم حائز اهمیت است تا نوسانات کمتر شود. همچنین بیمارانی که مشکل سرپایی و اندک دارند سعی نمایند کمتر به بیمارستان ها مراجعه کنند و حتی الامکان از خدمات درمانگاه ها و کلینیک های سرپایی استفاده نمایند.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: رعایت پروتکل های مشترک برای ساماندهی بهتر بیماران کرونایی و ارائه آموزش‌های بستری در دستور کار است، تبعات ویروس کرونا خطرناک است و همچنان وجود دارد، افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند یا داروهای خاصی استفاده می‌کنند و خانم های باردار باید مسائل بهداشتی و قرنطیه را بیشتر رعایت کنند.

به گزارش مهر توکلی در پایان استفاده از ماسک را در مکان های عمومی به ویژه بیمارستان ها و مراکز پر تجمع الزامی دانست و گفت: هیچ بیمارستان سفیدی نداریم و همه بیمارستان ها از لحاظ کرونا درگیر هستند، باید توجه داشت بیماری کرونا به عنوان یک مخاطره وجود دارد، لذا باید تمام ملاحظات بهداشتی و درمانی رعایت شود تا به شرایط عادی برگردیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.