برگزاری بیست و هشتمین کنگره بین المللی نورولوژی ایران به صورت مجازی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، احسان شریفی‌پور گفت: بیست و هشتمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی ایران به عنوان پرقدمت‌ترین، پرمخاطب‌ترین و معتبرترین کنگره نورولوژی "بیماری‌های مغز و اعصاب" در روز‌های ۱۲ تا ۱۵ مرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی بیست و هشتمین کنگره بین المللی نورولوژی ایران ادامه داد: در این کنگره که با حضور ۳۰۰ سخنران داخلی و بین المللی از سراسر دنیا در گستره فضای مجازی برگزار می‌شود، آخرین دستاورد‌های روز دنیا در حیطه نورولوژی و نوروساینس مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از جمله محور‌های این کنگره شاخه‌های مهم علم نورولوژی از جمله بیماری‌های عروق مغزی "مانند شکستگی‌های مغزی" بیماری‌های خود ایمنی نورولوژی، بیماری‌های نوروماسکولار مانند انواع سردرد‌های مختلف، صرع، اختلالات حرکتی مانند بیماری پارکینسون، اختلالات شناختی مانند بیماری آلزایمر و مباحث پایه‌ای نوروساینس است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان شریفی پور در پایان گفت: مخاطبان این کنگره متخصصین مغز و اعصاب و رشته‌های مرتبط مانند جراحان مغز و اعصاب، روانپزشکان، متخصصان داخلی، طب اورژانس، طب فیزیک و توانبخشی خواهند بود، زیرساخت مجازی برگزاری این کنگره توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان داخلی فراهم شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.