"تزریق دُز یادآور" و "کنترل مبادی ورودی" ۲ موضوع مهم برای مقابله با کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا "تزریق دّز یادآور" و "کنترل مبادی ورودی کشور" را ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه اعلام کرد و گفت: با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت ها در روزهای پایانی تابستان، لازم است همه مردم شیوه نامه های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
 
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزارت بهداشت مبنی بر واکسیناسیون ۷۴ درصدی در کشور گفت: ضروری است نتایج مثبت واکسیناسیون و تزریق دُز یادآور، برای مردم از طریق رسانه‌ ها تشریح شود.
 
وی به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اشاره و بر ضرورت "تهویه مناسب" و "رعایت پروتکل ‌های بهداشتی" تاکید کردند.
 
رئیسی در همین زمینه به وزارتخانه ‌های علوم و آموزش و پرورش ماموریت دادند که با توجه به شرایط فعلی کشور آئین نامه و دستورالعمل‌ های بهداشتی به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها را به روز رسانی و آن را برای مردم تبیین و تشریح کنند.
 
به گزارش وبدا رئیس جمهور در پایان با گرامیداشت دوازدهم شهریور ماه روز ملی "بهورز" گفت: بهورزان عزیز در شرایط مختلف و دشوار در مناطق محروم و دورافتاده کشورمان همیشه درحال خدمت رسانی و ارائه خدمات‌ بهداشتی‌ لازم‌ به‌ روستاییان و عموم مردم هستند و دولت قدردان زحمات آنان است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.