۲۴ فوتی و شناسایی ۱۰۹۵ مبتلای جدید کووید۱۹ در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بر اساس اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز "۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱" و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۹۵ مبتلای جدید به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۳۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۱۸۲ نفر رسید، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۱۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۴۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، ۸۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۸۴۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هشت شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

در عین حال تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۳ هزار و ۳۶۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۳۹۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۴۵۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۴۷ هزار و ۶۳۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.