۱۵۰ مقاله به کنگره آموزشی بیمار و خانواده ارسال شده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، معصومه ادیب با اعلام این خبر اظهار داشت:‌ نخستین کنگره ملی آموزش و توانمندسازی بیمار و خانواده 11 و 12 اردیبهشت ماه 98 به همت معاونت پرستاری وزارت بهداشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشگی گیلان  برگزار می شود. 
 
وی افزود: کاربرد فناوری های نوین، ملاحظلات اخلاقی و قانونی، سیاستگذاری، چالش ها و موانع پیش رو، آموزش و توانمندسازی بیمار، خانواده اقتصاد و سلامت، انجمن های علمی، خیّرین سلامت و بخش خصوصی، سبک زندگی سالم و خودمراقبتی در بیماری های واگیر و غیر واگیر و آموزش و توانمندسازی بیمار و خانواده با رویکرد بین حرفه ای و چالش های آن را از محورهای این کنگره هستند.
 
دبیر علمی نخستین کنگره ملی آموزش و توانمندسازی بیمار و خانواد با بیان اینکه این کنگره در دو بخش مقالات پژوهشی و مروری برگزار می شود، گفت: جشنواره رسانه های برتر، به منظور تبادل ایده ها و تجربیات برتر در امر آموزش به بیمار و خودمراقبتی و جشنواره تجربه های برتر به منظور تبادل ایده و ارائه الگوهای موفق در امر آموزش به بیمار و خود مراقبتی، همزمان با برگزاری این کنگره برگزار می شود.

ادیب در پایان با اشاره به اینکه علاقمندان تا 30 بهمن ماه سال جاری برای ارسال مقالات خود فرصت دارند، گفت: تا کنون 150 اثر به این کنگره ارسال شده که از این تعداد 100 مقاله به صورت پژوهشی و 50 مقاله به صورت مروری هستند. همچنین تعداد 42 اثر در بخش جشنواره رسانه برتر و 20 اثر نیز در بخش جشنواره تجربه برتر دریافت شده است.
 
به گزارش وبدا نخستین ‌کنگره ملی آموزش و توانمندسازی بیمار و خانواده 11 و 12 اردیبهشت ماه 98 به میزبانی دانشگاه علوم پزشگی گیلان  برگزار می شود و مهلت دریافت آثار 30 بهمن ماه سال جاری است. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این کنگره به نشانی www.dn.pfee.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.