سبقت دختران نوجوان از پسران در استعمال دخانیات
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، علیرضا حمیدی‌فر روز چهارشنبه در پنجمین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی، فرصت‌ها و تهدیدهای اجتماعی نوپدید در دانشگاه علامه طباطبایی در پانل تخصصی با عنوان امنیت اجتماعی در سایه فرصت ها و تهدیدهای نوپدید افزود: روانشناسان اجتماعی باید رفتار فرد را در اجتماع مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و برای آسیب هایی مانند استعمال دخانیات از سوی دختران نوجوان، راهکار ارائه دهند.

حمیدی فر ادامه داد: فضای مجازی نیز گوی سبقت را از فضای واقعی ربوده و لحظه به لحظه، جرایم در آن بیشتر می شود چون در دسترس تر است.

مدیرکل مشاوره و مددکاری اجتماعی نیروی انتظامی گفت: برگزاری همایش هایی مانند کنگره ملی روانشناسی اجتماعی چه راهکارهایی را برای انواع مواد مخدر که در مدارس دست به دست می شود، ارائه می دهد؛ بسیاری از افراد حتی بدون اینکه اسم این مواد را بدانند، آن را مصرف می کنند.

وی افزود: متاسفانه راهکاری ارائه نمی شود مگر آنکه از جرایم، هراس ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا حمیدی فر در پایان افزود: آسیب های فضای مجازی را لحظه به لحظه می توان در سایت پلیس فتا دید و هرکدام از افراد را در این آسیب ها از دست بدهیم این طور نیست که بگوییم حالا که بازداشت شده یا در زندان است، حرکتی نمی کند بلکه هر کدام می تواند به جامعه «بیجه» ها اضافه کند،کار کردن فقط روی یک بُعد، نتیجه بخش نیست، روانشناسی در آینده جزو چهار علم برتر خواهد بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.