برگزاری هجدهمین کنگره انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، این کنگره با ارائه آخرین یافته‌های علمی، بیان دستاوردهای محققان ایرانی و بحث و تبادل نظر در مورد یافته‌های جدید علمی برای درمان بیماران سرطانی برگزار خواهد شد.

انجمن مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران از همه متخصصان و پرستاران فعال در درمان سرطان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور خود در این کنگره موجب تقویت بنیان علمی این همایش بزرگ شوند.

سرطان‌های شایع "سرطان‌های دستگاه گوارش، ادراری، زنان، ریه و سرطان‌های خون" درمان‌های تسکینی بیماران سرطانی و اختلال انعقادی محورهای اصلی این کنگره را تشکیل می‌دهد که البته علاوه بر آن، کنفرانس‌های ویژه برای پرستارانی که به خدمت‌رسانی در این بخش‌ها مشغول هستند نیز هم‌زمان با کنگره برگزار می‌شود. از نکات بارز این کنگره بحث در مورد چالش‌های عمده تشخیص و درمان سرطان در کشورمان با حضور مسئولین خواهد بود.

سخنرانان از همکاران علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور می‌باشند که به‌تناسب تجارب و اندوخته‌های علمی و تحقیقاتی از آن‌ها دعوت به‌عمل‌آمده و همین‌طور در بخش بین‌الملل هم چندین متخصص و دانشمند برجسته این رشته از کشورهای اروپایی و آسیایی در این کنگره آخرین دستاوردهای درمانی – تحقیقی خود را بیان خواهند کرد.

اردشیر قوام زاده، استاد ممتاز دانشکده علوم پزشکی تهران و پژوهشگر برتر جهان در زمینهٔ سرطان و بیماری‌های خونی و مؤسس انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران، در باره اهداف این کنگره توضیح داد: این نوع کنگره‌ها با ارائه دستاوردهای علمی، راهکارها و تجارب ارزنده متخصصین داخلی و بین‌المللی می‌توانند به ارتقاء سطح علمی و درمانی کمک نمایند و شاید یکی از دلایل سرعت پیشرفت این رشته در ایران برگزاری و حضور در این نوع کنگره‌ها بوده است.

ثبت‌نام و ارسال مقاله از طریق وب‌سایت رسمی انجمن www.ismoh.org انجام می‌شود. کمیته علمی کنگره پس از مطالعه و بررسی آثار، برترین آثار علمی را انتخاب و پس از اهدای جوایز و گواهی‌نامه‌های معتبر، مقالات ایشان را جهت دسترسی و بهره‌مندی در وب‌سایت انجمن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و همچنین مقالات به‌صورت دیجیتال در اختیار حاضران در کنگره قرار می‌گیرد. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.