امید واثق داریم که مصوبه ستاد مبارزه با مخدر به زودی اصلاح می شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است؛
 
همکاران گرامی 
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور آزادگان جهان سیدالشهدا (ع) متاسفانه در روزهای اخیر مصوبه غیرکارشناسی و غیرعلمی ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنی بر واگذاری توزیع داروهای آگونیست به داروخانه‌ها موجب تشویش و نگرانی دانشمندان و پزشکان درمانگر اعتیاد و بیش از یک میلیون بیمار تحت درمان شده‌است.
منتخبین شما در صنوف استانی و کانون کشوری کوشیده‌اند از راههای قانونی و با تعامل گسترده با مسئولین مختلف نظام از این اشتباه غیرقابل جبران جلوگیری کنند. از نمایندگان محترم مجلس بویژه کمیسیون اجتماعی و کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس ،اعضای هیات رئیسه مجلس ، مجمع تشخیص مصلحت نظام  ، سازمان نظام پزشکی ، انجمن روانپزشکان ایران ، انجمن پزشکان عمومی، مرکز ملی مطالعات اعتیاد ، سازمان بهزیستی  و اساتید گرانقدری که به انحاء مختلف ما را یاری و حمایت نمودند سپاسگزاریم و رجاء واثق داریم که به لطف خدا و درایت مسئولین عزیز این مصوبه بزودی اصلاح خواهد شد .
از همه همکاران گرامی خواهشمندیم باصبوری و تلاش همراه باامیدواری در کنار ما باشند و از هرگونه اعمال خلاف قانون دوری جویند. از دشمنان این آب و خاک و رسانه‌های بیگانه نیز که نه برای دلسوزی بلکه به امید واهی ایجاد اختلاف قصد ورود به این موضوع داخلی را دارند می‌خواهیم که اشک تمساح نریزند ؛ نظام اسلامی و مسئولین دوراندیش آن خود به سرپنجه تدبیر مشکلات را حل خواهند نمود.
 
هیات مدیره کانون سراسری انجمنهای صنفی مراکز درمان سو مصرف مواد کشور 

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.