برگزاری نهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های ریوی، ۲۰ تا ۲۳ مهرماه
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مرتاض در خصوص مهم‌ترین ویژگی‌های این کنگره گفت: حضور اساتید برجسته کنگره ریه اروپا به عنوان سخنران و برگزار کننده کارگاه‌های عملی مربوط به محورهای کنگره یکی از ویژگی‌های مهم خواهد بود.

 دبیر اجرایی نهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های ریوی ادامه داد: همچنین حدود بیست و پنج میهمان خارجی از کشورهای مختلف جهان در این کنگره دعوت شده‌اند و انجمن ریه اروپا (ERS ) تمام جزئیات برنامه علمی کنگره را مورد تائید قرار داده و امتیاز باز آموزی علمی برای آن قائل شده است.

وی افزود: این کنگره توسط پژوهشکده سل و بیماری‌های ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار خواهد شد و انجمن ریه ایران و انجمن مراقبت‌های ویژه ایران در برگزاری این کنگره مشارکت خواهند داشت.

شایان ذکر است تمامی اطلاعات مربوط به کنگره بر روی سایت کنگره به آدرس www.nritldcongress.ir قرار دارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت کنگره و مطالعه محورهای کنگره اطلاعات کسب کنند.

به گزارش ایسنا بیماری‌های ریوی "سارکوئیدوز، سیستیک فیبروز، COPD، آسم و..." عفونت‌های ریوی "TB، TB/HIV، بیماری های قارچی و ویروسی، باکتریایی" مراقبت‌های ویژه، جراحی‌های ریوی، بیماری‌های ریوی اطفال، اختلالات خواب، اختلالات روانپزشکی مرتبط با بیماری‌های ریوی و اعتیاد، جنبه‌های ایمونولوژیک و بیولوژی سلولی بیماری‌های ریوی، پاتولوژی در بیماری‌های ریوی، بیماری‌های قلبی مرتبط با بیماری‌های ریوی،  بیهوشی در بیماری‌های ریوی و قلبی، پیوند قلب و ریه، رادیولوژی " PET CT، CT-scan، X-ray" مبارزه با دخانیات، بازتوانی و تهویه غیر تهاجمی ریوی، بیماری‌های شغلی مرتبط با بیماری‌های ریوی، فارماکولوژی سیستم تنفسی، پرستاری در بیماری‌های ریوی، تمرینات و پزشکی ورزشی برای بازتوانی عملکرد ریوی و پزشکی از راه دور برخی از محورهای این کنگره است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.