سومین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، این کنگره از سلسله رویداد های MashhadStemCells است که با هدف ایجاد هم‌گرایی میان فعالان حوزه تحقیقات و کاربرد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی و ارائه تازه ترین یافته‌ها در سطح ملی و بین‌المللی توسط سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

سلسله رویداد های MashhadStemCells که با همکاری مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی معتبر شامل دانشگاه فردوسی مشهد، پژوهشگاه رویان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود، از سال ۱۳۹۰ به صورت منسجم در سطح ملی و بین المللی، در قالب کنگره‌، سمپوزیوم، کارگاه و مدرسه تابستانی، کوشیده است تا با مطرح کردن مطالب علمی روز، سبب تسهیل و کاربردی کردن فرآیند استفاده از روش های درمانی نوین بر پایه استفاده از سلول های بنیادی شود.

رویداد ۲۰۲۰-MashhadStemCells، با هدف همگرایی پژوهشگران علوم پایه و متخصصین حوزه های مختلف بالینی در استفاده مناسب و اصولی از سلول‌های بنیادی و فراورده‌های عاری از سلول "اگزوزوم" با تاکید بر جنبه های اقتصاد سلول درمانی و گردشگری سلامت در تاریخ  ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن ژنتیک ایران، پژوهشگاه رویان، شهرداری مشهد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

این کنگره در سالن همایش های دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود و بنا بر اعلام کانال اطلاع رسانی سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی شرکت در کنگره بدون ارسال مقاله نیز میسر است. این کنگره، اولین کنگره با رویکرد اقتصاد سلول درمانی و گردشگری سلامت است. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.