کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، رضا شریفی گفت: این کنگره دارای دو رویداد مهم است، رویداد اولی دهمین همایش بین‌المللی ایمپلنت خلیج‌فارس است و دومین رویداد، هشتمین سمپوزیوم پژوهشی محققان جوان است که برای همکاران دندانپزشک و دستیاران رزیدنت‌ و اساتیدی برگزار می شود که به تازگی به این رشته اضافه شده اند.

وی افزود: همچنین امسال آخرین پژوهش‌ها در زمینه های دندانپزشکی و جراحی فک و صورت را خواهیم داشت. شعار کنگره، جراحی با حداقل عوارض است. یعنی دوست داریم به سمتی برویم که تا حد امکان عوارض و مشکلاتی که بعد از جراحی‌های فک و صورت اتفاق می‌افتد، کمتر شود و یا در سایر کارهایی که مرتبط با این موضوع است مانند علم ایمپلنتولوژی یا کارهای دیگر، با حداقلی از این عوارض روبرو باشیم.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی جراحان فک و صورت ادامه داد: این کنگره تقریباً ۱۰ سال است که در همین تاریخ برگزار می‌شود که به‌صورت برند بین‌المللی در آمده است. همچنین در کنار این کنگره ما نمایشگاه جانبی داریم که مربوط به تجهیزات و لوازم پزشکی و دندانپزشکی است، امسال مساحت نمایشگاه در ۴ هزار مترمربع است و ۹۰ شرکت مختلف داخلی و خارجی حضور خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان باشیم.

به گزارش مهر شریفی در پایان گفت: این کنگره دارای ۶ مهمان خارجی از کشورهای ایتالیا، هند، فرانسه و آلمان است که همگی از همکاران جراحان دهان فک و صورت هستند، در کنگره امسال نزدیک به ۱۰ جراحی زنده خواهیم داشت تا بتوانیم از این طریق آخرین متدها و تکنیک ها را به همکاران جوان ارائه بدهیم. در کنار این جراحی ها با کمک انجمن و قسمت علمی کنگره، تعدادی کارگاه‌های متنوع طراحی شده است تا همکاران جوان و دندانپزشکان بهره بیشتری ببرند و با علم روز دنیا و تکنیک های نوین این رشته آشنا شوند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.