علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
هل من ناصر ینصرنا؟

ایهالمسئولین! نمایندگان محترم! سیاستگذاران کلان! ریاست محترم جمهور! ریاست محترم قوه قضائیه! دادستان محترم کل کشور!

عرض ادب به پیشگاه ملت‌، همکاران و همه شما‌

شما را به خدا یک نفر سلامت کشور را از دست اتاق فکر سازمان غذا داروی وزارت بهداشت که به نام داروسازان و به کام عده‌ای معدود در حال تیشه زدن بر سلامت ملت و امنیت شغلی پزشکان و درمانگران و پافشاری بر سیاست‌های مقابله‌آمیز با پیشگیری و درمان اعتیاد است برهاند.

شما را به خدا یک نفر مسئول ذی‌صلاح از معاونت غذا داروی سازمان بپرسد این بخشنامه‌های خلق‌الساعه و آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های من درآوردی خلاف پروتکلهای بین‌المللی مورد تعهد کشور‌، خلاف قوانین موضوعه مملکت‌، خلاف سلامت عمومی جامعه (به اذعان اساتید دانشگاهی و نمایندگان ملت و برخی انجمن‌های علمی و نظام پزشکی کشور‌) و خلاف امنیت شغلی پزشکان از کجا سبز می‌شود‌؟

جنابان نمایندگان محترم‌! ریاست محترم جمهور! و دادستان محترم کل کشور! استدعا داریم شما از معاون غذا دارو و وزیر بهداشت بپرسید سلامت ملت و امنیت شغلی مراقبان آن سلامت قرار است به پای مطامع چه اشخاص یا گروه‌هایی ذبح شود‌؟؟

چرا پس از قریب به پنج سال هیچ گزارشی از تلاش برای هولوگرام دار کردن داروهای درمان اعتیاد که مصوبه کمیته درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر است از سوی سازمان غذا و دارو منتشر نمی‌شود‌؟؟

چرا آمار دقیق تولیدات کارخانجات داروسازی در مقوله متادون و سایر داروهای آگونیست نامعلوم است‌؟؟

چرا سازمان غذا و دارو به وظیفه حاکمیتی نظارتی خود بر عرضه و فروش غیرمجاز داروهای درمان اعتیاد و متادون در عطاری‌ها عمل نمی‌کند‌؟؟

چرا سیاست‌های کلان وزارت بهداشت در اتاق فکر سازمان غذا دارو و محوریت معاون کل وزیر تمام و کمال در جهت مبارزه با درمانگران اعتیاد و در مقابل پیشگیری از شیوع اعتیاد است‌؟؟

مسئولان محترم صدرالاشاره‌، از مسئولان وزارتی بالا چه کسی باید بپرسد که چرا سیاست‌های شما در پنج سال گذشته بهجای تاکید بر آموزش عمومی جامعه و پیشگیری و درمان اعتیاد و تامین امنیت روانی بیماران در مراکز درمان اعتیاد، تقریبا تمام و کمال در جهت امنیتی کردن فضا و تهدید و قلع و قمع سهمیه‌های دارویی مراکز و فراری دادن بیماران از مراکز به خیابان جهت تامین نیازشان از بازار غیر‌قانونی دارو یا مواد بوده است‌؟

شما را به خدا یک نفر از مسئولین وزارت با وعده‌های دروغ بپرسد در طی پنج سال گذشته چند جلسه با اساتید حوزه اعتیاد در خصوص آموزش و ارتقا سطح مراکز درمان اعتیاد برگزار کرده‌اید؟ چقدر به مراکز بابت نشت اتهام زده‌اید‌؟ پالت‌های دارویی پلمپ موجود در بازار غیرمجاز از سوی چه کسانی توزیع می‌شود؟ پاسخ به موارد مطروحه از سوی قاضی محترم تعزیرات حکومتی که چندماه قبل در بازار ناصرخسرو کارخانجات دارویی را به دلیل توزیع خارج از شبکه داروهای اگونیست مخاطب قرارداد چه شد؟

چرا هیچ کس مسئولیت پیشنهاد و قراردادن بند ۸ مصوبه ۱۳۶ ستاد مبارزه با مواد مخدر را بعهده نگرفته است‌؟؟ 

مسئولیت اتخاذ و تبیین سیاست‌های مخالف با سلامت عمومی جامعه در ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت بهداشت و بطور اخص اتاق فکر سازمان غذا و دارو به عهده کیست ؟؟

چه کسی باید بابت اتخاذ این سیاستهای نادرست از تصویب‌کنندگان و ابلاغ کنندگان آن حساب بکشد‌؟؟ چه کسی باید حافظ منافع و سلامت مردم باشد؟؟ چرا کسی از مسئولین نظارتی گزارش بررسی و توجه به موارد فوق را به مردم ارائه نمی‌کند؟

ناظران و مسئولان محترم صدرالاشاره!

لطفا امروز به داد مردم‌، سلامتشان و مراقبان سلامت جامعه برسید چرا که فرزندانمان در خطرند و شرط عقل، علاج واقعه قبل از وقوع است. 

 
چو پرده دار به شمشیر می‌زند همه را

کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.