تعویق کنکور تبعات بسیار زیادی به همراه دارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ملک فاضلی با اشاره به اظهارات متناقض وزراتخانه‌های علوم و بهداشت پیرامون زمان برگزاری کنکور و تغییر ناگهانی تصمیم خود تنها بعد از گذشت 24 ساعت گفت: با توجه به نگرانی و حساسیتی که در میان خانواده‌ها و داوطلبان وجود داشت، کمیسیون بهداشت و آموزش جلسات مکرری پیرامون چگونگی برگزاری کنکور برگزار کردند از این رو تصمیم در مورد برگزاری کنکور در زمان مقرر، یکباره و بدون پشتوانه نبود است. از طرفی ما باید بتوانیم در شرایط سخت هم کارهای اساسی خودمان را که یکی از مهمترین آنها تربیت آینده سازان است به خوبی انجام دهیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: تا زمانی که ساز و کار جدیدی را جایگزین کنکور تعیین شود باید به همین شیوه عمل کنیم. از طرفی تصمیم نهایی در خصوص مسائل مهم کشور با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر عهده ستاد ملی کرونا بود. از طرفی ما نمی‌دانیم که این ویروس تا چه زمانی با ما همراه خواهد بود بنابراین باید برای خیز مجدد کرونا در فصل پاییز آماده باشیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت وی در پایان افزود: کنکور فصل خاصی داشته و تعویق آن تبعات بسیار زیادی به همراه دارد، ستاد ملی کرونا با تجمیع تمامی ابعاد برگزاری کنکور سراسری و با اولویت حفظ سلامتی داوطلبان چنین تصمیمی گرفته است لذا همه ما به ویژه وزارت علوم، بهداشت و سازمان سنجش باید بتوانیم به وظیفه خود برای حفظ سلامتی مردم به خصوص آینده سازان کشور به خوبی عمل کنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.