زیرساخت‌ لازم برای الکترونیکی شدن دفترچه بیمه در سراسر کشور فراهم نیست
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید محمد پاکمهر به الکترونیکی شدن نسخه‌های بیمه تامین اجتماعی از ۳۰ مهر اشاره کرد و گفت: در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مقرر شد، نسخه‌های بیمه تامین اجتماعی از آخر مهر ماه به صورت الکترونیکی اجرا شوند که بی تردید بسیاری از نواقص و مشکلات دفترچه بیمه کاغذی را رفع می‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: هیچ یک از اعضای کمیسیون بهداشت با الکترونیکی شدن نسخه‌های بیمه تامین اجتماعی در کشور مخالف نیست، ما معتقدیم زیرساخت‌ لازم برای الکترونیکی شدن دفترچه بیمه در سراسر کشور فراهم نیست. به عنوان مثال در سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی هنوز زیرساخت‌های اینترنتی دایر نشده و امکان الکترونیکی شدن دفترچه بیمه در این مناطق وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت وی در پایان با تاکید بر مزیت‌های فراوان نسخه‌ی الکترونیک افزود: بسیاری از کشورها نسخه الکترونیک را زمانی اجرا کردند که زیرساخت آن در تمامی نقاط کشورشان فراهم نبود و سپس در یک بازه کوتاه طرح مذکور را تکمیل کردند. از این رو در کشور ما هم ابتدا این طرح باید اجرا  شده و تا زمان دایر شدن اینترنت در مناطقی که زیرساخت ندارند خدمات به صورت آفلاین با همان دفترچه کاغذی ارائه شود تا نارضایتی مردم را هم به همراه نداشته باشد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.