نامه‌ سرگشاده‌ای به قوای مقننه و قضائیه و مجمع تشتخیص مصلحت نظام
بنام حق

نامه سرگشاده به محضر:

ریاست محترم مجلس جناب آقای قالیباف

نمایندگان محترم مجلس

ریاست محترم قوه قضاییه جناب آقای رئیسی

دادستان محترم کل کشور 

رئیس و قضات محترم دیوان عالی کشور

رئیس و اعضا محترم مجمع تشخیص مصلحت

وهمه بزرگان دلسوز و تاثیر گذار بر سیاست کلان کشور 

 

عرض ادب و احترام و سلام

باستحضار همه شما بزرگواران محترم می‌رساند که سیاست‌های وزارت بهداشت و بطور اخص سازمان غذا داروی کشور با مدیریت دکتر شانه‌ساز معاون وزیر و میدان‌داری حیدر محمدی، به شکل عجیب و نگران کننده و کاملا خلاف قانون و مصلحت کشور و برخلاف دستور ریاست محترم جمهور، آگاهانه یا غیرآگاهانه به سمت ایجاد ناامنی و تلاطم در امر درمان فعالیت مراکز درمان اعتیاد و معتادان خود معرف جهت‌گیری شده است.

حجم دروغ پراکنی و شایعه‌سازی از سوی مدیران آن سازمان در خصوص عملکرد مراکز درمان اعتیاد و ایجاد بی اعتمادی در مددجویان تحت پوشش درمان و مردم در روزهای اخیر به شکل نگران کننده ای به اوج رسیده که مصادیق و مستندات آن کاملا معلوم است و در صورت بار عام به استحضار همگان خواهد رسید.

 تقاضا دارد به داد مردم برسید و رفتار‌ غیرقانونی و خلاف مصلحت و سلامت و امنیت ملت از سوی تیم سازمان غذا دارو را که به اذعان اساتید حوزه درمان اعتیاد و بسیاری نمایندگان مجلس و حتی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان وزارت بهداشت، زمینه ساز اختلال در درمان اعتیاد و افزایش آسیبهای اجتماعی است امروز متوقف نمایید که فردا شاید دیر باشد.
 
سیاست سازمان غذا و دارو بطور واضح بجای مبارزه با قاچاقچی و مافیای مواد و دارو، مبارزه با درمانگران و قوانین موضوعه کشور در زمینه مبارزه با اعتیاد است که ریشه یابی این رفتار می‌تواند بسیاری از مسائل را روشن کند.

 باتجدید احترام

۱۸ آبان ۹۹

پایان پیام/

5 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.