جناب دکتر معین! دقیقا کجایید؟
می‌دانید؟ دریک گلخانه‌، شکل گل و عطر منتشر شده در فضا، مراقبین را متوجه می کند که گلها تازه و سلامتند ، یا به دلیل خشکیدگی باید گلدان خشکیده و بی طراوت را  بایک گلدان جدید تعویض کنند.
 

جناب معین و هم شورایان ، درحالیکه هماره از اخلاق دم میزنید، سکوت و سکون شما بعنوان رئیس و اعضا شورایعالی ، نقض اخلاق مداری نیست؟ 

آیا خبر از حال جوانپزشکان و رزیدنتها و پزشکان میانه سال عمومی و متخصص به بردگی کشیده شده در سیستم درمانی کشور دارید یا خیر ؟؟

 
این روزها قتل ناجوانمردانه دوشیزه مظلوم هموطن همه را به سوگ برده ولی آیا خبر دارید زندگیهای چند پزشک و فرزندانشان درسایه سکوت شما ارکان نشینان نظام پزشکی در مدت حضور شما به فنا رفته است ؟؟

اصلا برایتان مهم است که دارد چه بر سر سلامت کلان مملکت و رشته پزشکی می آید ؟؟

برج عاجتان اجازه میدهد چیزی فراتر از سکوت و جلوس بی اثر بر صندلی نمایندگی صنفی ببینید ؟؟

 
گزارش کاری بابت ایام ریاست و عضویتتان در شورای عالی، بجز آنچه به زور فشار فعالان صنفی ناگزیر به انجامش شدید ، دارید ؟؟

خیلی مشتاقیم بدانیم اگر معیشتتان وابسته به حرفه پزشکی بود و چنین بر عمر و جوانی و تحصیلات و تجربه تان چوب حراج زده می شد و ساکتان مدعی اخلاق مداری همچون خودتان بر صندلی نمایندگیتان جلوس کرده بودند که احساس می کردید همچون مجسمه ساکتند، ، چه رفتاری با آنان داشتید ؟

 
شما که مدعی صلاحیت ریاست جمهوری بودید آیا می خواستید اینگونه با ملت رفتار کنید ؟؟

اصلا برنامه ای برای دفاع از صنف ،البته بجز جلوس و انفعال و اشغال صندلی نمایندگی صنفی، که به یمن انتخابات مشعشع بدستتان رسید ، دارید ؟

خیلی مشتاقیم بدانیم چه پاسخی دارید ؟ چندبار بابت این ستم سیستماتیک بر پیکره پزشکی و سلامت جامعه با رئیس جمهور و اعضا دولت و نمایندگان مجلس و حتی رهبر دیدار و ملاقات داشتید یا نامه زدید؟ گزارشتان کو؟

 
چرا از جلسه انجمنهای علمی حمایت نکردید ؟؟

و چرا رئیس کل را مامور به شرکت و حمایت از صنف ننمودید؟ مستندات را نشان بدهید تا قدردانتان باشیم .

 
این همه انفعال شما دربرابر امضا تفاهم نامه مالیاتی ، نادیده گرفتن تعرفه احصا شده توسط سازمان و برباد رفتن معیشت اعضا صنف و به خطر افتادن سلامت کلان جامعه توسط هیات محترم دولت مایه سرشکستگی اعضا نظام پزشکی است.

 
آیا نمی دانید با این تعرفه های ابلاغیِ برخلاف رویه قانونی و تعیین آن دیه‌های سالانه و قوانین دست و پاگیر، دیگر رمقی برای پزشکان نمانده‌؟

آیا نمی‌دانید پزشکان با این تعرفه ها دیگر جرات درمان بیماریهای خطرناک و بیماران پرخطر نخواهند داشت‌؟

 
اگر نمی‌دانید، که سزاوار نشستن برآن صندلی نیستید؛ و اگر میدانید و ساکتید که این سکوت و انفعال، خیانت به سلامت ملت و اعضا صنف است .

 
۱۰ خرداد ۹۹

 پ ن : جناب دکتر معین ، درباب مظلومیت سیاهپوست کشته شده توسط پلیس آمریکا داد سخن داده اید و از مظلومیت گفته اید ، از شما می پرسم ، بین رفتار خودتان با آنچه بر صنف میرود و رفتار پلیس آمریکا

شباهتی نمی بینید ؟ نمی بینید نفس پزشکی ایران به شماره افتاده و شما هم بنظر میرسد چشم بر مظلومیت اعضا صنف بسته اید؟

لمَ تقولون مالاتفعلون

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.